دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی بنام قسم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 بهمن 1394
بازدید : 278
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی بنام قسم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : احمد صفایی تنظیم میکس و مستر : امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی بنام قسم

Download New Music Ahmad SafaeiGhasam

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی بنام قسم

تو میخوای با دوریت منو به آتیش بکشی

دل تو دلت نیست که بری آمده که عاشقی

خواب شب با چشام غریبست

حس حال گریه دارم

تمام دلخشویم این بود که تو دنیام تو رو دارم

نرو نزار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

به عشقمون قسم که دانلود آهنگ جدید من از تو دست نمی کشم

زمان برام نمیگزره میخوام که این روزا بگزره

چه سخته عشقت بد بشه

از اون همون احساس رد بشه

چرا نمیشه مسیر عشقو

با کسی تا انتها رفت

چی شده اون عشق حالا

اون همه احساس کجا رفت

از دلم بیرون نمیری تو ای که به دل نشتی

هیچ وقت هیچی تو نمیشه

با اینکه منو شکستی

نرو نزار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

زمان برام نمیگزره میخوام که این روزا بگزره

چه سخته عشقت بد بشه

از اون همون احساس رد بشه

نرو نزار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

به عشقمون قسم که من از تو دست نمی کشم

زمان برام نمیگزره میخوام که این روزا بگزره

چه سخته عشقت بد بشه

از اون همون احساس رد بشه

متن آهنگ احمد صفایی بنام قسم

تو میخوای با دوریت منو به آتیش بکشی

دل تو دلت نیست که بری آمده که عاشقی

خواب شب با چشام غریبست

حس حال گریه دارم

تمام دلخشویم این بود که تو دنیام تو رو دارم

نرو نزار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

به عشقمون قسم که من از تو دست نمی کشم

زمان برام نمیگزره میخوام که این روزا بگزره

چه سخته عشقت بد بشه

از اون همون احساس رد بشه

TELECHANEL




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com